מלונות בוטיק 5 כוכבים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם צריכים מידע עדכני אודות מלונות בוטיק 5 כוכבים בירושלים? אל תחפשו עוד! אתם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי מטיילים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של הפכים. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על רצף נופה האורבני החזותי הייחודי והמסורתי של הבירה.

בית המלון נמצא בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו איזור מרווח המציע בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והיא משלבת בתוכה מפגש מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

בית המלון סמוך מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

עיצוב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הינו חיבור מרתק של שיטת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה ישנה של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. מצאתם את הנתונים שאתם מחפשים בעניין מלונות בוטיק 5 כוכבים בירושלים? אם לא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בסגנון אלגנטי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

בגג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המרהיב של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

כנסים

במלון נמצא אולם מרווח מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

המלון מונגש לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

צריכים נתונים אודות מלונות בוטיק 5 כוכבים בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>