מלונות במבצע ברגע האחרון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

orient-hotel.com: כל מה שרציתם לדעת אודות מלונות במבצע ברגע האחרון בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של הפכים. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח קסומה ואיכותית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את התחושה של חיבור מדהים בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר מבט להתמזגות נדיר בין זמן העבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הינו מודרני יוקרתי ומושלב יחד עם סגנון בנייה ישן וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט הינו חיבור מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו והינה משלבת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות עכשווית עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

עולם העיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר למלונות במבצע ברגע האחרון בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הינו שילוב מרתק של שיטת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של סממנים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים עכשווים הוא הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

סוויטות המלון

הינן שוכנות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

מתקני היופי והפנאי

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

כאן תמצאו אינפורמציה על מלונות במבצע ברגע האחרון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>