מלונות בירושלים המלצות

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com: הכל אודות מלונות בירושלים המלצות. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הוא עכשווי אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מלון אוריינט ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו והינה משלבת בתוכה מפגש מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מספקים לאורחים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על הנוף היפה של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה שותף חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של ירושלים.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין מלונות בירושלים המלצות הינו מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו שילוב מעניין של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים עכשווים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני הבריאות

על גג בניין המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המרהיב של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוגש בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

צריכים פרטים אודות מלונות בירושלים המלצות? באתר orient-hotel.com תקבלו את כל החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>