מלון אוריינט מסעדות

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם מחפשים מידע לגבי מלון אוריינט מסעדות? אין צורך להשתגע עוד. אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה המוני אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של הפכים. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חווית אירוח קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט נמצא במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הינו עכשווי אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם סגנון בנייה עתיק וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. עניין מלון אוריינט מסעדות בהחלט מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הינו שילוב מרתק של שיטת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה מסורתית של בתים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

החדרים של המלון

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים ברמת גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המירבית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט פונים לעבר הנוף המדהים של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הינן שוכנות במבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

יופי ופנאי

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר המרהיב של הבירה. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור ענק.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

באתר orient-hotel.com תקראו חומר בנושא מלון אוריינט מסעדות.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>