מלונות מבצעים בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא מלונות מבצעים בירושלים. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית נופש מהממת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי הייחודי והמסורתי של ירושלים.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את התחושה של מיזוג מיוחד בין מסורת לקידמה ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות עבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

בית המלון הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

עיצוב

מבנה מלון אוריינט מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים מודרניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלונות מבצעים בירושלים הינו מטריד אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לעבר הנוף המרהיב של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ומציע מגוון פעילויות נוספות מהנות ביותר.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה אל עבר המרהיב של העיר. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

אולם כנסים

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר פרטים אודות מלונות מבצעים בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>