בתי מלון לאירועים בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

הנכם מחפשים מידע עדכני בנושא בתי מלון לאירועים בירושלים? אל לכם לחפש עוד. אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר מחובר לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חוויה מהממת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של בית המלון במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את אופיו המעניין ונותנים את התחושה של חיבור מעניין בין ישן לחדש ויוצר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

המלון הוא מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מלון אוריינט הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של העיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו והיא אוצרת בתוכה מפגש מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

בית המלון סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

המלון אוריינט נחשב חלק חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של העיר.

עולם העיצוב

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בעיר ובארץ. עניין בתי מלון לאירועים בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו מיזוג מרתק של שיטת בנייה חדישה ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בסגנון אלגנטי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני בריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט המגוון, הרענן והערב המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור ענק.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

זקוקים למידע עדכני אודות בתי מלון לאירועים בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את מה שחיפשתם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>