מלון אוריינט ירושלים דילים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני אודות מלון אוריינט ירושלים דילים? אל תחפשו יותר! הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי אורחים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של ניגודים. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

המלון נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני הוויזואלי הייחודי והעתיק של הבירה.

מלון אוריינט ממוקם במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו והיא משלבת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק אינטגרלי מעברה של העיר והינו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של הבירה.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא משקיף על פני נופה המרהיב של העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים בית המלון הינו שילוב ייחודי של שיטת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה ישנה של בניינים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם הייחודי של מוטיבים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים בני זמננו הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בנושא מלון אוריינט ירושלים דילים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן למבקרים.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר רחב בקומה תשע.

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף היפה של העיר. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המדהים של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של בניין המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

באתר orient-hotel.com תמצאו מידע עדכני על מלון אוריינט ירושלים דילים.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל נופשי בית המלון היא חינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>