מלון בירושלים ליד גן הפעמון

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתם מחפשים נתונים לגבי מלון בירושלים ליד גן הפעמון? אל לכם לחפש עוד! הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. העיר היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו משולב למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חווית אירוח קסומה ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

בית המלון הוא מיזוג מעניין בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מלון אוריינט הוא מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו הייחודי ויוצרים את האווירה של שילוב מיוחד בין ישן לחדש ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין עבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו איזור גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

דיזיין

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין מלון בירושלים ליד גן הפעמון הינו מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

מבנה המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר יחד עם סממנים עכשווים הינו המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרי המלון

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בקו אקסלוסיבי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט פונים לכיוון הנוף היפה של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

הן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

מתקני הבריאות

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה על הנוף המרהיב של העיר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם גדול.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

כאן תוכלו למצוא מידע בעניין מלון בירושלים ליד גן הפעמון.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>