דילים על מלונות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

הנכם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה על דילים על מלונות בירושלים? אין סיבה לשבור את הראש עוד. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הינו עכשווי אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סוג בנייה ישן בסטנדרט עולמית.

המלון הינו חיבור מעניין בין הישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את התחושה של שילוב מדהים בין רוח ישנה לחדשה ונותן מבט להתמזגות נדיר בין מסורת לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והיא אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על נופה המרהיב של העיר.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק חשוב מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

עולם העיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. קראתם על המידע שחיפשתם בקשר לדילים על מלונות בירושלים? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הוא שילוב ייחודי של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של אלמנטים אתניים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לנופשים.

החדרים

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט פונים לכיוון הנוף הקסום של ירושלים הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

במלון ישנו אולם כנסים גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תגלו אינפורמציה בנושא דילים על מלונות בירושלים.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>