מלון בירושלים לזוג

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים נתונים בנושא מלון בירושלים לזוג? אין צורך לחפש עוד. אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר מחובר לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה המלון שצורת העיצוב שלו הוא מודרני יוקרתי ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

מלון אוריינט הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי היפה והמסורתי של הבירה.

מיקומו של המלון בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את התחושה של מפגש מעניין בין רוח ישנה לחדשה ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הינו משקיף על פני הנוף המדהים של העיר.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף אינטגרלי ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של ירושלים.

עיצוב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא מלון בירושלים לזוג לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק לשוהים בו.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסטייל יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט משקיפים אל נופה המרהיב של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור גדול.

בקומתו התחתונה של בניין המלון שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון נמצא אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

החניה לכל אורחי המלון היא בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות מידע עדכני לגבי מלון בירושלים לזוג.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>