אוריינט הוטל ירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

orient-hotel.com – כל המידע בנושא אוריינט הוטל ירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני מטיילים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של הפכים. מלון אוריינט מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים נמצא בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי היפה והמסורתי של העיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו והינה משלבת בתוכה מפגש מסקרן של אומנות מודרנית עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מספקים למתארחים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

והודות למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על נופה המרהיב של העיר.

חוויה לעיניים

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. עניין אוריינט הוטל ירושלים הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מרתק של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק למתארחים.

חדרי מלון אוריינט

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט פונים לכיוון הנוף היפה של העיר הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוגש בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור ענק.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם כנסים

האולם מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

זקוקים לנתונים בנושא אוריינט הוטל ירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

החניה לכל אורחי המלון הינה בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>