מלון בריכה מחוממת בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי מלון בריכה מחוממת בירושלים? אין צורך לשבור את הראש עוד! אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו מחובר לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חוויה קסומה ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו והינה משלבת בתוכה חיבור מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

המלון אוריינט מהווה שותף חשוב מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

המלון קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

דיזיין

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם צריכים בקשר למלון בריכה מחוממת בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לענות לכם.

מבנה מלון אוריינט מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של מוטיבים ירושלמיים של העיר יחד עם סממנים חדשניים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים אל הנוף המרהיב של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות

הינן נמצאות במבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני בריאות

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי המלון.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מחפשים פרטים אודות מלון בריכה מחוממת בירושלים? ב- orient-hotel.com תוכלו למצוא את החומר שחיפשתם.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר גישה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>