בית מלון בירושלים ליד העיר העתיקה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים לדעת על בית מלון בירושלים ליד העיר העתיקה. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

המלון הינו מיזוג ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הוא עכשווי מושקע ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות עכשווית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על פני כל נופה המרהיב של ירושלים.

בית המלון נעשה חלק בלתי נפרד ממורשתה של העיר והינו שותף נכבד מתהליך שימור בתים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

עיצוב מרהיב

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים בנושא בית מלון בירושלים ליד העיר העתיקה? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לסייע לכם.

בניין מלון אוריינט מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של סממנים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים חדשניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן למבקרים.

חדרים

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסטייל יוקרתי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני היופי והפנאי

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והערב המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי המלון.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

באתר זה תוכלו לגלות מידע בעניין בית מלון בירושלים ליד העיר העתיקה.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא מספק גישה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>