מלונות הכי יקרות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

orient-hotel.com – כל האינפורמציה בנושא מלונות הכי יקרות בירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את האווירה של מפגש מדהים בין העבר להווה ונותן הצצה למפגש נדיר בין עבר לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

בית מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו איזור מרווח המציע בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד יוצרים לאורחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של הבירה.

עיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים המלון הינו חיבור מרתק של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בירושלים ובארץ. נושא מלונות הכי יקרות בירושלים בהחלט מטריד אנשים המתכננים נופש במלון.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לשוהים בו.

החדרים של מלון אוריינט

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט צופים לכיוון נופה הקסום של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והערב המוגש בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

צריכים מידע בנושא מלונות הכי יקרות בירושלים? ב- orient-hotel.com תקבלו את החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. אורחי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

בית המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מספק גישה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>