אירוע במלון אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע אודות אירוע במלון אוריינט. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני אורחים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של ניגודים. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הינו חדשני מושקע וממוזג יחד עם סוג בנייה ישן בסטנדרט בינלאומית.

המלון הוא מיזוג ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והיא משלבת בתוכה חיבור מיוחד של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר חדש מול ישן.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מספקים לנופשים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז ירושלים.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

עולם העיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. מצאתם את הנתונים שחיפשתם בעניין אירוע במלון אוריינט? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לעזור לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מרתק של שיטת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

חדרי המלון

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים לכיוון הנוף המדהים של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

בריאות

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מסקרן מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה על נופה המרהיב של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

אולם הכנסים

בבית המלון נמצא אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

החניה לכל אורחי בית המלון הינה בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

בדף זה תגלו חומר אודות אירוע במלון אוריינט.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>