מלון אוריינט ירושלים ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

הנכם מחפשים מידע לגבי מלון אוריינט ירושלים ירושלים? אין סיבה להשתגע יותר! הנכם נמצאים באתר הנכון. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר משולב להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית אירוח עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חוויה קסומה ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני החזותי היפה והמסורתי של הבירה.

בית מלון אוריינט נמצא בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

המלון נעשה חלק אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של הבירה.

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין מלון אוריינט ירושלים ירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש בבית המלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט הוא חיבור מעניין של סגנון בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק לשוהים בו.

החדרים

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוצע בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מתאים לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

מלון אוריינט מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם ככל מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא אינפורמציה אודות מלון אוריינט ירושלים ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>