מלונות בוטיק למשפחות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני בנושא מלונות בוטיק למשפחות בירושלים? אל לכם לחפש עוד. אתם נמצאים במקום הנכון. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר מחובר להווה עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מלון אוריינט שוכן בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה העירוני החזותי הייחודי והעתיק של ירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הוא עכשווי מושקע וממוזג יחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והינה משלבת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד יוצרים לשוהים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי הקסום של הבירה.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

עיצוב

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את המידע שאתם מחפשים בקשר למלונות בוטיק למשפחות בירושלים? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לסייע לכם.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לנופשים.

חדרי בית המלון

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הינן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני בריאות

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור ענק.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוצע בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים

במלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

זקוקים למידע בנושא מלונות בוטיק למשפחות בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטיחותית וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>