מלון עם בריכה מקורה בירושלים

[maxbutton id="1"]

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל המידע על מלון עם בריכה מקורה בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו משולב למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף נופה האורבני החזותי המיוחד והמסורתי של העיר.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את האווירה של מיזוג מיוחד בין רוח ישנה לחדשה ונותן מבט להתמזגות נדיר בין מסורת למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הוא עכשווי מושקע ומושלב ביחד עם סוג בנייה ישן וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

המלון אוריינט נעשה שותף אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של העיר.

בית המלון קרוב מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז הבירה.

דיזיין

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. קראתם על האינפורמציה שאתם מחפשים על מלון עם בריכה מקורה בירושלים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לענות לכם.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בריאות

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

אולם כנסים

בבית המלון ישנו אולם כנסים מרווח מפואר ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

מלון אוריינט מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מחפשים מידע בנושא מלון עם בריכה מקורה בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *