מלונות לסוכות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתם צריכים מידע עדכני על מלונות לסוכות בירושלים? אין צורך לבצע חיפושים יותר. הנכם נמצאים באתר הנכון. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט שוכן בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

בית המלון הינו שילוב ייחודי בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הינו עכשווי איכותי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו והינה משלבת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

והודות למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על הנוף המהפנט של העיר.

המלון אוריינט נחשב שותף חשוב מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של העיר.

חוויה לעיניים

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קראתם על האינפורמציה שאתם מחפשים בנושא מלונות לסוכות בירושלים? אם לא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

בניין מלון אוריינט מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים של מלון אוריינט

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם מעוצבים בעיצוב אלגנטי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

הן שוכנות במבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות של המלון

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, הטרי והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי המלון.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם ענק.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

כנסים

במלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תקראו מידע עדכני אודות מלונות לסוכות בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>