אוריינט ירושלים כשרות

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ואיכותית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אחר מידע אודות אוריינט ירושלים כשרות? אין סיבה לשבור את הראש יותר! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת בניין בית המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא עכשווי איכותי ומושלב יחד עם סוג בנייה עתיק וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את ההרגשה של מיזוג מרתק בין רוח ישנה לחדשה ויוצר מבט לחיבור נדיר בין תקופות עבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו והיא משלבת בתוכה חיבור מיוחד של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו צופה על פני הנוף המדהים של העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

עולם העיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. מצאתם את המידע שאתם מחפשים בנושא אוריינט ירושלים כשרות? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לענות לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הינו מיזוג מעניין של שיטת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע למתארחים.

החדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים לכיוון נופה הקסום של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות של המלון

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והטעים המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם ענק.

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

מחפשים מידע על אוריינט ירושלים כשרות? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל החומר שחיפשתם.

בית המלון מונגש לנכים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן כניסה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>