בית מלון ספא בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חוויה מהממת ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים לדעת אודות בית מלון ספא בירושלים. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ממוקם בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

המלון הוא מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

בית המלון הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המציע גם חוויה וויזואלית מרתקת למבקרים בו והינה משלבת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות מודרנית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לשוהים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

בית המלון נעשה חלק בלתי נפרד מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של העיר.

והודות למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על פני כל הנוף היפה של ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הינו חיבור ייחודי של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. קיבלתם את המידע שחיפשתם בנושא בית מלון ספא בירושלים? אם לא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן לנופשים.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט משקיפים אל נופה היפה של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על נופה הציורי של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

אולם כנסים

האולם מותאם לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מחפשים אינפורמציה בנושא בית מלון ספא בירושלים? ב- orient-hotel.com תקבלו את כל מה שרציתם לדעת.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>