מלון בוטיק כשר בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

orient-hotel.com: כל מה שרציתם לדעת אודות מלון בוטיק כשר בירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית נופש עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של ירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הוא מודרני יוקרתי ומושלב יחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד יוצרים לאורחים במלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

עולם העיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים המלון הוא שילוב מרתק של צורת בנייה חדישה ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בנושא מלון בוטיק כשר בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם בנויים ברמת גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים אל נופה המדהים של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסטייל יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

הסוויטות

הינן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה הקסום של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של בניין המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

כנסים

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא בחינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תקראו אינפורמציה בנושא מלון בוטיק כשר בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>