דילים מלון יוקרה בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי דילים מלון יוקרה בירושלים? אין צורך לחפש עוד! הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה רבבות אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של ניגודים. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חווית אירוח בלתי נשכחת ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה האורבני החזותי המיוחד והעתיק של ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את האווירה של חיבור מרתק בין ישן לחדש ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין תקופות עבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הינו מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המכיל בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לאורחים במלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

המלון מהווה חלק בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של העיר.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של ירושלים.

עולם העיצוב

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. קראתם על המידע שחיפשתם בעניין דילים מלון יוקרה בירושלים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לענות לכם.

בניין המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם מוטיבים מודרניים הוא הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

אומנות

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרי מלון אוריינט

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לכיוון הנוף המרהיב של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה המלון.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני היופי

בקומה התחתונה של בניין המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה על נופה היפה של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, הרענן והערב המוצע בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

על גג מבנה בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

בדף זה תגלו מידע בנושא דילים מלון יוקרה בירושלים.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט הינה חינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>