ישרוטל מלון יוקרה בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חוויה קסומה ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים מידע לגבי ישרוטל מלון יוקרה בירושלים? אין צורך לחפש עוד. הגעתם למקום הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את האווירה של חיבור קסום בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר מבט למפגש נדיר בין תקופות עבר להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מציעים לנופשים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא משקיף על פני כל נופה המדהים של ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם מוטיבים מודרניים הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בעיר ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם מחפשים בעניין ישרוטל מלון יוקרה בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לענות לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון משקיפים אל נופה הקסום של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בריאות

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של נופשי המלון.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף המרהיב של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבה.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

מחפשים פרטים בנושא ישרוטל מלון יוקרה בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את מה שרציתם לדעת.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטיחותית ומהנה ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>