בתי מלון בירושלים מבצעים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com: כל המידע בנושא בתי מלון בירושלים מבצעים. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני תיירים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו משולב למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית אירוח קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני הוויזואלי הייחודי והעתיק של ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את התחושה של חיבור מדהים בין מסורת לקידמה ויוצר מבט לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה חזותית מעניינת למבקרים בו והיא משלבת בתוכה חיבור מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד יוצרים לשוהים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

עולם העיצוב

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בבירה ובארץ. עניין בתי מלון בירושלים מבצעים הינו מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק לנופשים.

החדרים של המלון

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

הן שוכנות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

יופי ופנאי

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המדהים של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור גדול.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר גישה קלה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מחפשים אינפורמציה בנושא בתי מלון בירושלים מבצעים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>