מספר טלפון וכתובת מלון ישרוטל אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים להבין על מספר טלפון וכתובת מלון ישרוטל אוריינט ירושלים. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית אירוח קסומה ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

המלון הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

המלון מהווה שותף חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של הבירה.

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא חולש על נופה היפה של העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. עניין מספר טלפון וכתובת מלון ישרוטל אוריינט ירושלים הינו מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הינו חיבור מעניין של שיטת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של אלמנטים ירושלמיים של העיר ביחד מוטיבים מודרניים הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

החדרים של מלון אוריינט

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון צופים אל נופה הקסום של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הם מעוצבים בסטייל אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני היופי

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה על הנוף הציורי של העיר ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם ענק.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

במלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מחפשים פרטים אודות מספר טלפון וכתובת מלון ישרוטל אוריינט ירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט היא בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>