בתי מלונות מומלצים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתם צריכים מידע אודות בתי מלונות מומלצים בירושלים? אל לכם לחפש עוד. הגעתם לאתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה אלפי אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את האווירה של חיבור מדהים בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין מסורת לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הוא עכשווי איכותי ומושלב ביחד עם סגנון בנייה ישן וברמה עולמית.

מלון אוריינט נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה העירוני הוויזואלי היפה והמסורתי של הבירה.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו איזור גדול הכולל גם חוויה אומנותית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

עולם העיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הינו מיזוג מעניין של סגנון בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. נושא בתי מלונות מומלצים בירושלים הינו מטריד לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

הצד האומנותי

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרי מלון אוריינט

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון משקיפים לכיוון נופה הקסום של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה המדהים של העיר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם ענק.

על גג מבנה בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

במלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מחפשים מידע עדכני בנושא בתי מלונות מומלצים בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>