דיל בתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע אודות דיל בתי מלון בירושלים? אין סיבה לחפש עוד. הנכם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של ניגודים. ירושלים היא עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מעניין בין הישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את התחושה של מיזוג מדהים בין מסורת לקידמה ונותן מבט לחיבור נדיר בין מסורת לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

שילוב מיוחד זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת בניין המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הינו עכשווי אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה אומנותית מדהימה לשוהים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק אינטגרלי מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של העיר.

עיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הינו מיזוג ייחודי של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של מבנים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר לדיל בתי מלון בירושלים? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לנופשים.

החדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני היופי והפנאי

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג בניין בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מסקרן מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף היפה של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

האולם מותאם לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות מידע עדכני בעניין דיל בתי מלון בירושלים.

מלון אוריינט מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>