מלון בירושלים לסופ&quot

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל האינפורמציה על מלון בירושלים לסופ&quot. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה אלפי אורחים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של ניגודים. מלון אוריינט מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את האווירה של שילוב קסום בין ישן לחדש ומאפשר הצצה להתמזגות נדיר בין זמן העבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

מלון אוריינט הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי הייחודי והעתיק של העיר.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו והינה אוגדת בתוכה מפגש מיוחד של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על פני כל הנוף היפה של העיר ירושלים.

בית המלון מהווה שותף בלתי נפרד מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי הקסום של העיר.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את המידע שאתם צריכים על מלון בירושלים לסופ&quot? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לסייע לכם.

בניין המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע לשוהים בו.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט צופים לכיוון נופה הקסום של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם עוצבו בקו אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים ברמת גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

מתקני היופי והפנאי

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק מגוון פעילויות נוספות מהנות ביותר.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה לנוף המרהיב של הבירה. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם מרווח.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו חומר בעניין מלון בירושלים לסופ&quot.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>