יום ספא במלון אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חוויה קסומה ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com: כל מה שרציתם להבין בנושא יום ספא במלון אוריינט. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

בית המלון נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו מודרני יוקרתי וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לאורחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו צופה על כל נופה היפה של העיר ירושלים.

המלון נעשה חלק חשוב מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

עולם העיצוב

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. עניין יום ספא במלון אוריינט לרוב מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרי בית המלון

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים אל נופה היפה של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בקו אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

בריאות

על גג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

בבית המלון ישנו אולם מרווח מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

צריכים אינפורמציה על יום ספא במלון אוריינט? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

החניה לכל לקוחות בית המלון הינה בחינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>