מלונות בוטיק בירושלים מרכז העיר

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מחפשים מידע בנושא מלונות בוטיק בירושלים מרכז העיר? אל תחפשו עוד! אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

בית המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מדהימה לשוהים בו והיא אוצרת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

בית המלון נעשה שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

עיצוב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שחיפשתם על מלונות בוטיק בירושלים מרכז העיר? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של אלמנטים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים חדשניים הוא היוצר למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם עוצבו בקו יוקרתי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני בריאות

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר המדהים של ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם גדול.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

באתר זה תוכלו לקרוא מידע עדכני לגבי מלונות בוטיק בירושלים מרכז העיר.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם ככל מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>