בתי מלון בירושלים עם ג קוזי

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com: כל מה שאתם צריכים לדעת על בתי מלון בירושלים עם ג קוזי. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור המופלא הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

בית מלון אוריינט שוכן במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה האורבני הוויזואלי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

המלון הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא משקיף על פני נופה המרהיב של ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

עיצוב

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. עניין בתי מלון בירושלים עם ג קוזי בהחלט מעסיק אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לשוהים בו.

החדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור גדול.

כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

צריכים פרטים אודות בתי מלון בירושלים עם ג קוזי? כאן באתר orient-hotel.com תמצאו את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>