בית מלון עם בריכה מחוממת בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מבצעים חיפוש אחר נתונים על בית מלון עם בריכה מחוממת בירושלים? אל תחפשו עוד. הגעתם למקום הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את האווירה של שילוב מעניין בין מסורת לקידמה ונותן מבט להתמזגות נדיר בין מסורת להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

המלון אוריינט נעשה שותף חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של הבירה.

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על פני הנוף היפה של העיר.

עיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. נושא בית מלון עם בריכה מחוממת בירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו מיזוג ייחודי של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם מוטיבים חדשניים הוא היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

חדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בקו אלגנטי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

הן שוכנות במבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה תשע.

מתקני היופי והפנאי

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והמענג המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה היפה של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

צריכים מידע עדכני בנושא בית מלון עם בריכה מחוממת בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את מה שחיפשתם.

החניה לכל נופשי בית המלון הינה חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>