בית מלון לשבת חתן בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני על בית מלון לשבת חתן בירושלים? אל לכם לחפש עוד! אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את ההרגשה של מיזוג מעניין בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שסגנון העיצוב שלו הינו חדשני איכותי ומושלב יחד עם סוג בנייה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

המלון הינו חיבור מעניין בין הישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מרתקת למבקרים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

המלון מהווה חלק חשוב מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של ירושלים.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטרים מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

עיצוב

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. קראתם על המידע שאתם צריכים על בית מלון לשבת חתן בירושלים? אם עדיין לא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מרתק של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר יחד עם מוטיבים חדשניים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לשוהים בו.

החדרים

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים אל הנוף היפה של העיר הניבט אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

הן שוכנות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והערב המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

על גג בניין בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטיחותית וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו חומר על בית מלון לשבת חתן בירושלים.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>