מלון בירושלים שמחת תורה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הוא חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש מהממת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים לדעת אודות מלון בירושלים שמחת תורה. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית המלון הינו מיזוג מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

המלון נחשב שותף חשוב ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על הנוף המרהיב של העיר.

עולם העיצוב

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. נושא מלון בירושלים שמחת תורה הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

אומנות

בית המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון צופים לעבר נופה המדהים של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

יופי ופנאי

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר המדהים של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבה.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

באתר זה תוכלו לקרוא מידע עדכני בנושא מלון בירושלים שמחת תורה.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>