מלונות בוטיק מומלצים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חוויה בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל האינפורמציה על מלונות בוטיק מומלצים בירושלים. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו משולב להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

המלון הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

המלון הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו איזור גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מעניינת למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על נופה היפה של העיר.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

עיצוב

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. עניין מלונות בוטיק מומלצים בירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

בניין מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

בית המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרי בית המלון

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט צופים לעבר נופה המדהים של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, הרענן והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור ענק.

כנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות מידע עדכני על מלונות בוטיק מומלצים בירושלים.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט הינה חינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>