מלונות מומלצים בירושלים למשפחות

מבצעים חמים

מלון אוריינט

orient-hotel.com: כל האינפורמציה בנושא מלונות מומלצים בירושלים למשפחות. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות מטיילים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא חדשני איכותי וממוזג יחד עם סוג ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט שוכן בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

המלון הוא מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים למתארחים במלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

דיזיין

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את מה שחיפשתם בעניין מלונות מומלצים בירושלים למשפחות? אם לא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הוא חיבור מרתק של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה עתיקה של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של מוטיבים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים עכשווים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בקו אלגנטי. חדרי האירוח הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט משקיפים אל נופה המדהים של העיר הניבט אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

יופי ופנאי

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור מרווח.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

החניה לכל אורחי בית המלון היא בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תקראו מידע אודות מלונות מומלצים בירושלים למשפחות.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>