טלפונים של בתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מחפשים אינפורמציה בנושא טלפונים של בתי מלון בירושלים? אל לכם לחפש יותר. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי מטיילים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של ניגודים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חווית נופש קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

המלון הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את האווירה של חיבור מדהים בין רוח ישנה לחדשה ונותן מבט להתמזגות נדיר בין זמן העבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו והיא אוצרת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

המלון אוריינט נחשב שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

עיצוב

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של סממנים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים בני זמננו הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. עניין טלפונים של בתי מלון בירושלים בהחלט מעסיק אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

הסוויטות

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי בית המלון.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

באתר זה תגלו מידע בעניין טלפונים של בתי מלון בירושלים.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>