יום העצמאות מלונות בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם מחפשים נתונים בנושא יום העצמאות מלונות בירושלים? אין צורך לחפש יותר. הגעתם לאתר הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו משולב להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש קסומה ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מיקומו של בית המלון בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המעניין ומעבירים את התחושה של מפגש מעניין בין העבר להווה ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות עבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני החזותי המיוחד והעתיק של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי העיר ירושלים.

דיזיין

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שחיפשתם בנושא יום העצמאות מלונות בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לסייע לכם.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של שיטת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה ישנה של בניינים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם הייחודי של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים בני זמננו הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לכיוון נופה הקסום של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המירבית של הנופשים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

בריאות

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של העיר. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם ענק.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

אולם כנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

באתר orient-hotel.com תקראו מידע בעניין יום העצמאות מלונות בירושלים.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>