בריכת שחייה אוריינט

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הוא חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל בנושא בריכת שחייה אוריינט. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה המוני תיירים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את התחושה של שילוב מדהים בין מסורת לקידמה ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות עבר להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו חיבור ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי מרווח הכולל גם חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא צופה על הנוף המהפנט של העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בבירה ובארץ. נושא בריכת שחייה אוריינט לרוב מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מעניין של צורת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של מבנים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של אלמנטים אתניים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הוא היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע למתארחים.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בקו אלגנטי. חדרי האירוח הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון משקיפים לעבר הנוף היפה של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המירבית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

הן נמצאות בבניין משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני בריאות

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי המלון.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף המדהים של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף הקסום של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

בדף זה תוכלו למצוא אינפורמציה על בריכת שחייה אוריינט.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נעימה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>