מלונות בוטיק בירושלים כולל בריכה

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים אינפורמציה בנושא מלונות בוטיק בירושלים כולל בריכה? אין צורך לחפש עוד! הגעתם לאתר הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר מחובר לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט הופך שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני מושקע ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של המלון במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את ההרגשה של חיבור מדהים בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות קודמות לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא חולש על הנוף היפה של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

מבנה המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא מלונות בוטיק בירושלים כולל בריכה בהחלט מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע לנופשים.

חדרים

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הינן שוכנות במבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

יופי ופנאי

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והטעים המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

צריכים פרטים על מלונות בוטיק בירושלים כולל בריכה? כאן באתר orient-hotel.com תקבלו את כל מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית ומהנה ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>