בית מלון בירושלים בראש השנה

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע בנושא בית מלון בירושלים בראש השנה? אל תחפשו יותר! הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

בית המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של העיר.

בית המלון שוכן במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הוא עכשווי איכותי ומושלב יחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו איזור גדול המציע בנוסף חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה חיבור מסקרן של אומנות מודרנית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

המלון נעשה שותף בלתי נפרד מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של העיר.

חוויה לעיניים

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים בקשר לבית מלון בירושלים בראש השנה? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לענות לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מעניין של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון פונים לכיוון נופה המדהים של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הם בעיצוב בעיצוב אלגנטי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני היופי והפנאי

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות נוספות מהנות ביותר.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על הנוף המדהים של הבירה. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם מרווח.

כנסים

בבית המלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

המלון מונגש לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא נותן גישה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטיחותית וכייפית ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

זקוקים לפרטים בנושא בית מלון בירושלים בראש השנה? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>