ספא אוריינט ירושלים טלפון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית אירוח קסומה ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com – כל האינפורמציה בנושא ספא אוריינט ירושלים טלפון. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מיוחדים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו משולב למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב מעניין זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הוא חדשני מושקע ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

בית המלון נמצא בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו והינה אוגדת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא חולש על פני הנוף המדהים של העיר ירושלים.

המלון מהווה חלק אינטגרלי ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

חוויה לעיניים

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו שילוב מעניין של צורת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם הייחודי של אלמנטים אתניים של העיר ביחד סממנים מודרניים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים המרהיבים בבירה ובארץ. קיבלתם את המידע שחיפשתם בנושא ספא אוריינט ירושלים טלפון? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון משקיפים לעבר נופה הקסום של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

מתקני הבריאות של המלון

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והערב המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

כנסים

במלון נמצא אולם כנסים מרווח מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

החניה לכל לקוחות בית המלון הינה בחינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

זקוקים למידע עדכני בנושא ספא אוריינט ירושלים טלפון? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>