מלונות בירושלים להתארגנות לחתונה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל אודות מלונות בירושלים להתארגנות לחתונה. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני מטיילים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו מחובר להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שאופי העיצוב שלו הוא עכשווי מושקע ומושלב יחד עם אופי ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל גם חוויה וויזואלית מרתקת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד יוצרים לנופשים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על פני כל הנוף המרהיב של הבירה.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

עולם העיצוב

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בבירה ובארץ. נושא מלונות בירושלים להתארגנות לחתונה הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הוא שילוב מעניין של סגנון בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

בית המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון משקיפים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

הינן נמצאות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקרוא מידע בנושא מלונות בירושלים להתארגנות לחתונה.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>