מלונות הבוטיק הטבים בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים לדעת על מלונות הבוטיק הטבים בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חוויה קסומה ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את התחושה של שילוב מיוחד בין ישן לחדש ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין מסורת להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

בית המלון הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של העיר.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל גם חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מרתק של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. מצאתם את מה שאתם מחפשים בקשר למלונות הבוטיק הטבים בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לעזור לכם.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לשוהים בו.

חדרי המלון

החדרים והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים לכיוון נופה היפה של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הינן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

יופי ופנאי

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

על גג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

זקוקים לפרטים אודות מלונות הבוטיק הטבים בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את מה שחיפשתם.

בית המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא מספק גישה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>