מלון חצי פנסיון לשבת בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם צריכים מידע לגבי מלון חצי פנסיון לשבת בירושלים? אל לכם לחפש יותר! הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני תיירים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט שוכן במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והינה משלבת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי אוסף אריכאולוגי ומפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד מספקים לשוהים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על הנוף המרהיב של הבירה.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הוא מיזוג מרתק של צורת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של מוטיבים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. מצאתם את המידע שאתם צריכים על מלון חצי פנסיון לשבת בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לענות לכם.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק למתארחים.

החדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בקו אלגנטי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והערב המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המדהים של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

על גג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר היפה של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

במלון נמצא אולם מרווח מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מחפשים אינפורמציה על מלון חצי פנסיון לשבת בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל מה שחיפשתם.

המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>