מלונות סוויטות בירושלים

[maxbutton id="1"]

אוריינט ישרוטל

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי מלונות סוויטות בירושלים? אל תחפשו עוד! הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני תיירים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר משולב להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית אירוח קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון נמצא במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

המלון נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף נופה האורבני הוויזואלי היפה והמסורתי של עיר הבירה.

בית המלון הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה חזותית מרתקת למתארחים בו והינה אוגדת בתוכה מפגש מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד נותנים לשוהים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק חשוב מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של הבירה.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא משקיף על פני כל נופה המהפנט של ירושלים.

חוויה לעיניים

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את המידע שאתם צריכים בקשר למלונות סוויטות בירושלים? אם לא, פנו אלינו ונשמח לענות לכם.

מבנה המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בסגנון אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות של המלון

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

במלון ישנו אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל אורחי בית המלון הינה חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תוכלו לגלות חומר על מלונות סוויטות בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *