מבצעים לבתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם להבין אודות מבצעים לבתי מלון בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה אלפי מטיילים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית נופש מהממת ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

המלון הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שסגנון העיצוב שלו הוא חדשני איכותי וממוזג יחד עם סגנון בנייה עתיק וברמה בינלאומית.

בית מלון אוריינט ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו והיא אוצרת בתוכה חיבור ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד נותנים לנופשים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק אינטגרלי ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של הבירה.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על הנוף המדהים של הבירה.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מבצעים לבתי מלון בירושלים בהחלט מטריד לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מרתק של צורת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון משקיפים אל נופה המרהיב של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון נמצא אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא מידע עדכני בעניין מבצעים לבתי מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר גישה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נעימה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>