מלון אוריינט חניה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח מהממת ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים להבין אודות מלון אוריינט חניה. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות אורחים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט נמצא בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הינו מודרני יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

המלון הינו חיבור מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מדהימה לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לשוהים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק אינטגרלי מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של הבירה.

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

דיזיין

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין מלון אוריינט חניה לרוב מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם בעיצוב בסגנון יוקרתי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני היופי

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

אולם כנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

מלון אוריינט מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקרוא מידע על מלון אוריינט חניה.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>