מלון בירושלים ספא

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מבצעים חיפוש אחר נתונים אודות מלון בירושלים ספא? אין סיבה לבצע חיפושים יותר. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על החיבור הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את התחושה של מפגש מרתק בין ישן לחדש ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה העירוני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של העיר.

מלון אוריינט הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מציעים לשוהים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי של צורת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של מוטיבים אתניים של העיר ביחד אלמנטים עכשווים הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את מה שאתם צריכים על מלון בירושלים ספא? במידה ולא, צרו קשר וננסה לסייע לכם.

נופש לחובבי אומנות

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון פונים לעבר נופה הקסום של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המירבית של הנופשים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בריאות

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

האולם מותאם לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

בדף זה תגלו חומר בעניין מלון בירושלים ספא.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>